Jump to content

marksc

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי marksc

  1. האם מישהו יכול להמליץ על אפשרות להתקין מערכת מולטימדיה ממותגת (pioneer, kenwood וכו׳) על פיג׳ו 208? האוטו שלי בא בלי מערכת מולטמדיה, והתקנה של מערכת מקורית עולה יותר מ- 3000 שקלים. מצד שני מערכות דבל-דין סטנדרטיות לא מתאימות ללוח של האוטו. אשמח לקבל המלצה על מקום שעושה התקנות כאלו במחיר סביר
×
×
  • תוכן חדש...