Jump to content

marksc

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של marksc

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האם מישהו יכול להמליץ על אפשרות להתקין מערכת מולטימדיה ממותגת (pioneer, kenwood וכו׳) על פיג׳ו 208? האוטו שלי בא בלי מערכת מולטמדיה, והתקנה של מערכת מקורית עולה יותר מ- 3000 שקלים. מצד שני מערכות דבל-דין סטנדרטיות לא מתאימות ללוח של האוטו. אשמח לקבל המלצה על מקום שעושה התקנות כאלו במחיר סביר
×
×
  • תוכן חדש...