Jump to content

Nati262

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nati262

  1. אחריי שקראתי כמה וכמה תגובות בנושא , אני יספר לך משהו מהנקודה האישית שלי על האכזבה והמסע השפלה שלובינסקי מעבירה את הלקוחות שקנו 208GTI . הרכב שלי שנת 2016 , לא משנה מתי עלה לכביש כי לא מייחסים לזה חשיבות. לפני כשבועיים רציתי לבדוק אופציה למכור את הרכב דרך עסקת טרייד אין, המחיר מחירון של הרכב 154,900 כולל חלון זוגית פנורמי בגג, הלכתי לחברה לקבל הצעה אמרו לי שהמחיר מחירון של הרכב 118.000 , ואני יכול לקבל הצעה 106,000 ואני אמרתי שאחשוב על זה..עכשיו אחרי שלובינסקי הורידו את מחיר הפיגו ל 134,900 אני אמרתי שאני אעשה בדיקה נוספת באותה החברה כמה אקבל עכשיו..חזרה אליי ואמרה לי שהמחירון של הרכב הוא 134,900 , והמחירון שלי 118,000 ואני יכול לקבל במצב של היום 80 אלף שקל הצעת טרייד אין. עכשיו שתבינו מה כוח ההשפלה שהם עשו. רכב שנת 2016 , שמציעים עליו בטרייד אין היום את הסכום המשפיל הזה , לדגם שנקרא הכי מפואר , רכב ספורט , GTI . אני יכול לומר לכם בלב שלם שלעולם לא אמליץ לאף בנאדם במדינת ישראל לקנות רכב מהמותג החסר ערך הזה , שאינו יודע להעריך את הלקוחות שלו שקנו במיטב כספם את הרכב במחיר שלא רק לא מצדיק את הרכב הזה , הם אפילו לא מעניין אותם האכזבה , מבחינתם קנינו הם קיבלו את הכסף , מעכשיו שהלקוחות שלנו יתפוצצו ..הם כבר לא לקוח שמתעניין הם כבר לקוח שקנה..שיתמודד עם הבעיה בכוחות עצמו. וחברים אל תבואו לספר לי תמכור באופן פרטי ולנסות לצאת חכמים ..כי גם את זה אני מנסה , ובכל אתר , פורום , או רשת חברתית פירסמתי. בכל הכוח האפשרי מבחינתי . ולהגיד לכם שהיו פניות? היו 4 פניות ..יצא משהו? ממש לא. כי גם אם מנסים למכור בכוחות עצמך , לך תמצא את הבנאדם שייקרה ממך את הרכב הזה , ושיהיה מוכן לתת לכם נכון להיום כמובן סכום של 108 אלף שקל כאשר המחירון שלי הוא 118,000..יעדיף להוסיף עוד 20 אלף ולהתפנק על רכב חדש מהניילונים ..כי בנינו המחירון אמנם לחדש 134,900 אבל בקלות אפשר להוציא אותו בסכום יותר נמוך..שיגיע לפחות ל127,000..ותעשו לי טובה גם פה אל תגידו לי שלא כי מי שחושב שלא , לא יודע לנהל משא ומתן בקנייה. בקיצור לא קיים בנאדם שיהיה מוכן לשלם את הסכום הזה במכירה פרטית ואם יש מישהו שמוכן חברים , תנשקו לו את הרגליים .
×
×
  • תוכן חדש...