Jump to content

joes

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי joes

  1. היי אנשים יפים צהריים טובים. ברשותי מאזדה 3 שנת 2010 (צורה חדשה) ואני רוצה לעשות יישור קו, החלפת שמנים (בלמים, הגה, מנוע וכו') רציתי לקבל המלצה ממכם על מקום שבו אוכל לקבל יחס טוב ועזרה בנושא באזור נתניה. תכל'ס אני מעדיף ללמוד לבד איך לתחזק ולעשות את הכל, אם יש אפשרות שכזאת (קורסים\ סדנה) מאחר ואני נהג חדש ומתחיל להבין איך הכל עובד (יש חוש טכני לא רע בכלל)
  2. כן ראיתי למה הסקת שלא..אבל עזוב אני אעשה שיעורי בית נכון לעכשיו אני לא בקיא כל כך ברכבים..רכב ראשון שלי, אסתדר תודה
  3. אני נהג חדש ולא הכי מבין בחברות ופשוט לא רוצה שימרחו אותי..יש המלצות לפני קנייה?
  4. היי, לא מזמן קניתי מאזדה יש שנייה ואני צריך להחליף צמיגים אחוריים, על איזו חברה אתם ממליצים ומה טווח המחירים?
×
×
  • תוכן חדש...