היי אנשים יפים צהריים טובים.
ברשותי מאזדה 3 שנת 2010 (צורה חדשה)
ואני רוצה לעשות יישור קו, החלפת שמנים (בלמים, הגה, מנוע וכו')
רציתי לקבל המלצה ממכם על מקום שבו אוכל לקבל יחס טוב ועזרה בנושא באזור נתניה.
תכל'ס אני מעדיף ללמוד לבד איך לתחזק ולעשות את הכל,
אם יש אפשרות שכזאת (קורסים\ סדנה) מאחר ואני נהג חדש ומתחיל להבין איך הכל עובד (יש חוש טכני לא רע בכלל)