Jump to content

levi45377

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של levi45377

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי את הרכב הזה, בצג הראשי יש שליטה על מצב הסוללה והמזגן ואודיו (ללא MP3....), אין מולטימדיה!!!! ישנה אפשרות להוסיף שם GPS אבל זה כמובן לא יעיל כשיש בפון את הווייז..... אני אישית הוספתי חיבור לאוקס ו-USB על ידי חלק נפרד.
×
×
  • תוכן חדש...