שלום לכולם,
מתלבטת קשות
כרגע נוסעת בפוקוס 5 דלתות 2008, כבר 5.5 שנים.
מעוניינת להחליף והמליצו על פורסטר 2013 צורה חדשה.
נהגתי בסובארו XV כיד לחוש את הסוברו לאחר הכבדות של הפוקוס. הנהיגה מהנה מאוד, אולם הרגיש לי הרבה פחות יציב מהפוקוס. תחושת ששט על הכביש. מרגישים את זה ברגע שפותחים את הדלת בסוברו שקלה כמו נוצה ביחס לפוקוס. עכשיו מתארת לעצמי שהפורסטר שונה מה XV אולם היא עדיין סוברו.
ההתלבטות שלי - אני נוהגת מהר, די ספורטיבי, נהנית מהנהיגה (לפני שנה שכרתי פרארי באיטליה לנסיעה קצרה). האם להעדיף הנאה על פני בטיחות?
יש המלצות אחרות שמשלבות בטיחות עם הנאה בנהיגה?