הי rony999. במסגרת העלאה מהאוב ושינוי הכללים - האם תוכל לומר לי איך מטפלים בעניין אישור מכס על פטור ממיסים? האם התנסית בזה?
לי יש רכב שהיה שייך לאחי הנכה שנפטר לאחרונה. הרכב ישן - הוא משנת 2002, ערכו כ 18,000 ש"ח. האם לדעתך אני צריך להגיע למכס להסדרת פטור ממכס?