שלום,
אני רוצה להזמין מאיביי מנגנון לחלון חשמלי לטויטה אונסיס.
הרכב שלי משנת 2000 ונפח המנוע הוא 2000.
המנגנון שאני רוצה להזמין, נראה מתאים על פי התמונה, אבל כתוב שהוא מתאים לשנת 2000 ולנפח מנוע 1800.
מתלבטת האם להזמין או שיש סיכוי שהמנגנון לא יתאים...
מצרפת קישור למשקיענים:
Hi! I found this on eBay and thought you might like it! Check it out now! TOYOTA AVENSIS MK1 T22 2001 NSF PASSENGER SIDE FRONT WINDOW MOTOR REGULATOR http://r.ebay.com/s7IxDR
אשמח לעזרה! תודה.