Jump to content

Uri12345

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uri12345

  1. כן נראה לי שהבנתי שאת זה לא חיברתי, כלומר את הטריגר... אצטרך לפתוח הכל שוב ולנסות... באסה.. אגב מישהו ניסה מצלמה wireless?
  2. שלום התקנתי מערכת אנדרואיד ברכב שלי , יונדאי i30 2013. השתמשתי במצלמת הרוורס שכבר הייתה מותקנת קודם ברכב חיברתי אותה לכניסה cam in ולא מקבל כלום שמכניס לרוורס, בדקתי גם את שאר כניסות הודיאו אותו הדבר, המצלמה עבדה במערכת הקודמת , והחיבור נראה פשוט.... אני מפספס משהו?
  3. תודה רבה וכמה קשה להרכיב כזה דבר לבד ? יש לי קצת חוש טכני
  4. שלום רציתי לשדרג את המערכת במכונית למשהו כזה: https://he.aliexpress.com/item/1005002103928789.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2b6f16caN2fDGZ&algo_pvid=392d662b-89f4-4277-9a9e-a8844ed55e43&algo_expid=392d662b-89f4-4277-9a9e-a8844ed55e43-29&btsid=0b0a0ae216189032546835815eecd9&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ אנדרואיד אוניברסלי, כמה קשה להתקין מערכת כזאת לבד ? האם בכלל אפשרי להתקין בדגם שלי? למישהו יש ניסיון ? תודה רבה אורי
×
×
  • תוכן חדש...