שלום התקנתי מערכת אנדרואיד ברכב שלי , יונדאי i30 2013. השתמשתי במצלמת הרוורס שכבר הייתה מותקנת קודם ברכב חיברתי אותה לכניסה cam in ולא מקבל כלום שמכניס לרוורס, בדקתי גם את שאר כניסות הודיאו אותו הדבר, המצלמה עבדה במערכת הקודמת , והחיבור נראה פשוט.... אני מפספס משהו?