Jump to content

AdielG

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AdielG

  1. שלום. אני מעוניין לקנות את רכב הנ"ל. מה דעתכם עליו מבחינת ביצועיים תקלות מחלות שונות.? המנוע שלו אמין.? שמעתי שהחלקי חילוף יקרים השאלה אם זה רכב שנמצא המון במוסך או עם טיפול טוב ושמירה של שגרת טיפולים יהיה בסדר. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...