Jump to content

AdielG

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של AdielG

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום. אני מעוניין לקנות את רכב הנ"ל. מה דעתכם עליו מבחינת ביצועיים תקלות מחלות שונות.? המנוע שלו אמין.? שמעתי שהחלקי חילוף יקרים השאלה אם זה רכב שנמצא המון במוסך או עם טיפול טוב ושמירה של שגרת טיפולים יהיה בסדר. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...