בדיוק בימים אלה נדלקה לי נורת מנוע והאבחון הנו בפעם השלישית - מצערת.
הראשונה הוחלפה עם החלפת המנוע ב- 83000 קמ', השניה הוחלפה ב- 130000 קמ' למזלי עדיין במסגרת אחריות, כעת ב- 198000 קמ' נדרשת החלפה בשלישית, המוסך כמובן לא מכיר בעובדה שיש פה כשל של החלק.
אני מעוניין להגיש נגדם תביעה ייצוגית הן בנושא המנוע 1.4 TSI בעל המגדש הכפול והן בעניין המצערת.
אשמח עם אנשים שקרה להם מקרה דומה ייצרו עמי קשר בטלפון 052-3391376