היי,
התחלתי עבודה חדשה וכמו שאתם יודעים התחבורה הציבורית בארץ גרועה מאוד,אז אין לי ברירה אלא לקנות אוטו(רבע שעה נסיעה באוטו במקום שעה וחצי בתחבורה ציבורית).
בעקרון אני מחפש רכב בתקציב 25 אלף פלוס מינוס,אין לי בעיה להוציא עוד טיפה כסף ברכישת הרכב,כאשר הדבר יחסוך לי בהוצאות השותפות עליו,או אם אפשר לקנות רכב אמין במחיר זול יותר גם טוב
חשוב לי ברכב בעיקר אמינות וצריכת דלק נמוכה, בנוסף יש לי רשיון על אוטומט בלבד,אז ידני כמובן לא בא בחשבון.
עיקר השימוש יהיה נסיעה לעבודה לכן אני יכול להסתפק גם ברכבי מיני,רבע שעה בהלוך נסיעה שותפת,וחצי שעה בחזור בפקקים קצת,בשעות הערב לרוב אשתמש ברכב עם הדלקן של המשפחה
אשמח להמלצות בתקציב הנ"ל