Jump to content

aviv22222

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של aviv22222

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה כוונתך בלהיות בררן בבחירה? יש עוד המלצות?
  2. הנסיעה בעיקרה בין עירונית כ12 ק"מ לכל כיוון,אין בעיה של חניה בבית או בעבודה
  3. היי, התחלתי עבודה חדשה וכמו שאתם יודעים התחבורה הציבורית בארץ גרועה מאוד,אז אין לי ברירה אלא לקנות אוטו(רבע שעה נסיעה באוטו במקום שעה וחצי בתחבורה ציבורית). בעקרון אני מחפש רכב בתקציב 25 אלף פלוס מינוס,אין לי בעיה להוציא עוד טיפה כסף ברכישת הרכב,כאשר הדבר יחסוך לי בהוצאות השותפות עליו,או אם אפשר לקנות רכב אמין במחיר זול יותר גם טוב חשוב לי ברכב בעיקר אמינות וצריכת דלק נמוכה, בנוסף יש לי רשיון על אוטומט בלבד,אז ידני כמובן לא בא בחשבון. עיקר השימוש יהיה נסיעה לעבודה לכן אני יכול להסתפק גם ברכבי מיני,רבע שעה בהלוך נסיעה שותפת,וחצי שעה בחזור בפקקים קצת,בשעות הערב לרוב אשתמש ברכב עם הדלקן של המשפחה אשמח להמלצות בתקציב הנ"ל
  4. תודה על העזרה,לבסוף השלט היה דפוק ולכן היה האיתות. אך מה שכן איך באפשרותי לקודד את השלט השני? הרכב נקנה לפני 6 שנים כך שאין לי כרגע לבוא למישהו בתלונות,איך והיכן אני יכול לבצע את זה?
  5. כן שאר הדלתות של הרכב נפתחות כאשר אני פותח את דלת הנהג
  6. היי, היום ניסיתי לפתוח את האוטו עם השלט ולא פעל,אז פתחתי אותו עם המפתח(יונדאי גטס 2008,קצת התבלבלתי בקוד ולאחר מספר פעמים הצלחתי(לא אוטו שלי,אלא פעם בכמה חודשים נוסע בו),כאשר התנעתי את האוטו הוינקרים פעלו שניהם ולא היה ניתן לבטלם,האם עשיתי משהו שמצריך לקחת את האוטו למוסך?איך אפשר להוריד את שני הוינקרים הפועלים במהלך הנסיעה(דבר אשר הנני יודע שמסוכן מאוד) למען הסר ספק בדקתי שהמשולש האדום לא לחוץ. תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...