Jump to content

snirrw

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snirrw

  1. שלום לכולם תוך כדי ניקוי פנימי הורדתי את הידית כדי לשחרר את ההגה ולנקות מסביב. כשסיימתי רציתי להחזיר את ההגה למקום וראיתי שהידית מסרבת כאילו תקוע ולא חוזרת למקום (כחצי מהלך) כמובן שיחקתי קצת שמאלה ימינה למעלה למטה כלום לא עזר כאילו משהו חוסם אותה אשמח לדעת אם מישהו ניתקל בבעייה דומה ואיך הוא פתר אותה תודה רבה
  2. שלום לכולם אחרי כמעט עשור בעולם הדו גלגלי אני עושה קצת הפסקה. רכשתי סיאט איביזה 1.2 ידנית דגם רפרנס. בספר הרכב לא מופיע פרטים כמו על הECO drive מה המשמעות של הגרפים שם וכו' הייתי שמח אם מישהו יכול להפנות אותי לאיזה חוברת עם יותר אינפורמצה (חיפשתי גם באתר של בריטניה ולא מצאתי) או איזה לינק עם קובץ שנותן יותר פירוט. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...