Jump to content

mosheitzhak

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosheitzhak

  1. גם אני משנה שעברה התחלתי לעבוד עם חברות ליסינג, זה פשוט פחות כאב ראש. אני לא יודע מאיפה אתה בארץ אבל אני מחולון ויש באזור התעשייה את פריים ליס. ממליץ בחום, יש להם גם מגוון של רכבים http://www.primelease.co.il/operative-leasing
×
×
  • תוכן חדש...