Jump to content

גרשון 21

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גרשון 21

  1. חבר'ה האם יש כאן מישו שמבין בוולוו ומגיע עד לבית ?
  2. שלום רציתי להתייעץ מה אפשר לשפר בוולוו S60 T5 2002 בתאוצה בקו ישר תודה
  3. מחשב הרכב לא רושם כלום וגם חיברו סורק תקלות אונברסלי ולא כתב כלום
  4. יש למישו כיוון?
  5. שלום. יש לי וולוו S60 T5 שנת 2002. כשאני לוחץ על הגז נפתח הטורבו, יש דחיפה חזקה ואז השהייה לכמה שניות. ואז שוב מקבל דחיפה וכן הלאה. נפתח ונסגר לסירוגין. וזה קורה כשהדוושה במצב אחיד או אפילו הוספתי בליחצה. מחשב הרכב לא רושם כלום. במוסך לא ראו שום קריעה באיזה צינור. אשמח לדעת אם יש למישו כיוון. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...