שלום. יש לי וולוו S60 T5 שנת 2002. כשאני לוחץ על הגז נפתח הטורבו, יש דחיפה חזקה ואז השהייה לכמה שניות. ואז שוב מקבל דחיפה וכן הלאה.
נפתח ונסגר לסירוגין. וזה קורה כשהדוושה במצב אחיד או אפילו הוספתי בליחצה. מחשב הרכב לא רושם כלום. במוסך לא ראו שום קריעה באיזה צינור. אשמח לדעת אם יש למישו כיוון.
תודה.