Jump to content

איתי אופל

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של איתי אופל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. רפי תודה רבה שוב. העניין הוא, שהרכב הזה כבר לא שווה הרבה. להכנס למוסך מורשה אני אתחיל באלפייה ואני מעדיף לנסות קודם למקד את הבעיה, אחרי שהוצאתי אלפיי שקלים על הרכב הזה בבעיות דומות (כמו שאמרתי: משאבת מים, התיקון הקודם עם הריליי). חשבתי אולי לקנות מחבר כזה: https://he.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20210120115900&SearchText=KONNWEI+KW902, להוריד אפליקציה ואולי להצליח לקבל איזה מידע על התקלה. אתה חושב שאני אראה משהו רלוונטי בהתחברות למחשב רכב? אם זה החלפה של משהו פשוט (ריליי/פיוז/..) אני אנסה להחליף בעצמי
  2. היי רפי, תודה רבה על התשובה! ניסיתי להוציא את הממסר/ריליי (זה שהמוסכניק הצביע עליו בתמונה) אבל המאורר ממשיך לעבוד. אני מנתק איזה קונקטור אחר שקרוב למאורר בשביל להפסיק אותו (שלא ירוקן לי את המצבר). אגב בחודש האחרון אני אפילו לא מדליק את המזגן ואני לא מבין איך זה יכול להיות מחום מנוע כי אני נוסע 15 דק׳ וקר בחוץ. הייתה לי בעבר בעייה של משאבת מים והחליפו אותה. אני שם לב שהגובה של הנוזל קירור לא יורד גם שהרכב מונע - זה תקין? לא אמור לרדת קצת לטובת הקירור? אני מאזור יבנה/ראשון לציון
  3. שלום לכולם! יש לי אופל קורסה 2012. הבעיה היא שאחרי שאני מכבה את הרכב, המאוורר שאמור לקרר את המנוע נשאר לעבוד קבוע עד שהוא גומר את המצבר. מכיוון שאני נוסע נסיעות קצרות יחסית (15 דק׳) אני מנתק את המאוורר כל פעם שאני מגיע ליעד ולפני שאני מתחיל נסיעה. כשאני מחבר המאוורר חוזר לעבוד מיד. הייתי במוסך לפני חודשיים (ארחיב בהמשך) - ואמרו לי שאולי יש בעיה בקופסת חיבורים ולהחליף אותה זה עסק יקר, החליפו לי ריליי. לפני חודשיים הייתה לי בעיה שהמזגן לא מקרר. במוסך הסבירו לי שלמאוורר יש שתי דרגות של עבודה ובדרגה אחת הוא לא עובד (בזמן מילוי גז למזגן החום הראה לחץ גבוה או משהו בסגנון). החליפו לי את הריליי ואמרו לי שיש בעיה במגעים אולי בקוסת חיבורים ושאולי לתת מכה לקופסה יעזור כדי לחסוך הוצאה יקרה יותר (אני לא זוכר אם הוא אמר שזה חיישן טמפרטורה או נגד מהירות). בכל אופן הקירור עדיין עובד, אבל הבעיה של המאורר שלא מפסיק לעבוד חזרה. - האם זה שוב הריליי? כמה צריך לעלות כזה? אשמח לשמוע את דעתכם
  4. שלום לכולם, ברשותי אופל קורסה 1.4 אוטומטית, שנת 2012 - אצלי למעלה משנה. בחודש האחרון אני נתקל בתופעה מעצבנת: אני מניע את הרכב, לוחץ על דוושת הבלם ומנסה לעבור ממצב Park למצב Drive בתיבת ההילוכים אבל תיבת ההילוכים נעולה (לא מצליח לצאת ממצב P). התופעה לא קוראת כל הזמן (יש פעמים שאני מצליח לעבור) - אבל שהיא קוראת אני משחק עם דוושת הבלם והתיבת הילוכים (ע"י לחיצה חוזרת על הכפתור במוט ההילוכים) במשך דקה-חמש דקות עד שהנעילה משתחררת. בזמן הלחיצה על הבלם (ונגיעה בתיבת הילוכים) אני מרגיש את הנעילה משתחררת אבל היא כאילו חוזרת שוב (לדעתי הבעיה לא בלחיצה על הדוושת בלם והמתג שם שאמור לשחרר את הנעילה). אשמח לקבל עצה מה לעשות! עוד קצת אינפורמציה (אם רלוונטי): - בדקתי את אורות הבלם מאחור, כולם עובדים (שתי צדדים + אמצע). - לא בדקתי פיוזים, יכול להיות שקשור? - הרכב נקנה על-ידי לפני כשנה מחברת השכרת רכב (טעות). - לפני כשבעה חודשים הייתה בעיה אחרת בגיר - הוא היה נכנס למצב חירום (רק הילוך שלישי עובד למיטב זכרוני) - הרכב נלקח למוסך במסגרת האחריות ועבר שיפוץ גיר. - ראיתי את הסרטון הזה: https://www.youtube.com/watch?v=aXec7YpP3Pg. אולי כשפתחו לי את התיבה נגעו בזה וסתם בעיה שלא יושב טוב? אודה לכל עצה, תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...