Jump to content

G_dot

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשל"צ
  • תחביבים
    מחשבים ונהיגה
  • מקצוע
    -

הנקודות של G_dot

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. sperial - העמדת לי את האזניים בסיפור של המעבר חציה, ואני גם (אמנם לא 35 שנה עם רשיון, רק 13) שם לב לנהגים מסביב. ניר42 - בהתחלה חשבתי שזה רעיון טוב, ואחרי התגובה של "למשטרת ישראל יש דברים יותר טובים לעשות מאשר לעקוב אחרי צילומים של אזרחים נגד אזרחים" - ירד לי החשק, אבל אחרי שהזכרת את עניין ה"תביעות קטנות" חזר לי החשק. לא חסרים סיפורים של מטומטמים בכבישי ישראל, אפילו בעקבות תאונה שקרתה לי (יותר נכון, עלי) החלטתי שהרכב הבא שאקנה יהיה האמר H1 (ואח"כ אני רוצה לשמוע את המטומטמת שנכנסת לי בנתיב שואלת אותי "מה, לא ראית שאותתתי?" ) מאז התחתנתי, יש לי ילד ולפני חודש קניתי יונדאי. (ההאמר יגיע אחרי שאזכה בלוטו ) אני נוהג שקול יותר ורגוע יותר, אבל באמת יש מקרים ונהגים שגורמים לכל ה"פאסון" הזה לעוף תוך שניה, אי אפשר לחנך את כולם. המנהל שלי הפסיק לנסות לחנך את כולם אחרי שהוא ראה שבפניה שמאלה, כמה רכבים ממנו מישהו נכנס לנתיב, אותו נהג שנכנסו לפניו צפר לזה שהתפרץ, הנהג שהתפרץ עצר את הרכב, יצא מהרכב עם לום והוציא את זעמו על הנהג שניסה לחנך אותו... מצלמה כזו יכולה להיות שימושית ברגע שאחליט לשים קצוץ על הכל ולא לסטות מהנתיב שלי ברגע שמישהו ייכנס לי בדרך כמו שהנהגת נכנסה לפותח השרשור.
  2. ערב טוב, חג שמח וברוך הבא לפורום. לתגובה שלך חיכינו (יש כאלה שיהיה להם קשה להודות בזה) טעויות כאלו קורות (וכן, אני קורא לזה "טעויות"), מישהו מנסה להתחמק מתאונה עם רכב אחר וגורם לתאונה שרק הוא נפגע בה והרכב השני נעלם לו מעבר לאופק. טעות כזו קרתה לי גם, כשנהג החליט "לקצר" את הסיבוב ולהכנס בנתיב שלי - דבר שגרם לי למשוך שמאלה ולעלות על אי תנועה ב-60 קמ"ש (שני צמיגים התפוצצו) ואחרי שהאוטו שלי עצר לבד, יצאתי בריצה אחרי הרכב השני (זה היה מיותר, אבל הייתי צריך להוציא קיטור אז נראה לי הכי נכון לתפוס את הנהג השני ולהעמיד אותו על טעותו)... זה לא עבד, הוא ברח ואני נשארתי עם המכנסיים למטה.
  3. התמונה צולמה מטלפון נייד (נכון, אפשר לערוך גם כאלה) כמה דקות לפני שהעלו אותה לאתר. כנראה למישהו היה דחוף להפיץ את התמונה מהר (כמו שהיה דחוף לכמה אנשים להגיב שזו היתה נהגת)
  4. לדעתה של אשתי, אני צריך לתת את האוטו (דייהטסו שרייד 93') לגריסה (או גריטה?) ולקבל עליו את ה-3,000 שקל שלדעתה גם לא שווים אותו... אבל זו דעתה, וזה פורום מכוניות, ואין צורך לערבב בין השניים
  5. G_dot

    נסיעה ברכב בצד שמאל

    פעם אחת (במגרש חניה שומם) ניסיתי להחליף רגליים... זה הספיק לי. נסעתי באוטו עם גיר אוטומט, התחלתי את הנסיעה כרגיל (שילבתי ל-D והתקדמתי ב20 קמ"ש), החלטתי לעבור לרגל שמאל רגע לפני שהגעתי לעיקול (תהליך אקרובטי למדי, העברתי את רגל ימין מתחת לירך שמאל תוך כדי שהאוטו מתדרדר לאיטו). במטרה להאט לפני העיקול, באמת לחצתי על הברקס, אבל הרפלקס משיעורי הנהיגה על רכב עם גיר ידני אמר לי שברגל שמאל לוחצים עד הסוף... המום מהתוצאה (וקצת צוחק מהטמטום שבדבר) ישבתי באוטו כמה דקות עד שהתאפסתי על זה שצריך להעביר ל-N ולהרים את בלם היד לפני שאני חוזר למצב נהיגה "נורמלי" פעם אחת הספיקה לי, מאז עברו כמה שנים והתהיה של "איך זה לנהוג הפוך" ברחה לה
  6. אם הוא קנה רכב מתצוגה לפני חודש, אפשר להניח שהרכב שנת 2010. אחרת למה להחזיק בתצוגה רכב משנים קודמות (נכון, רק שנה אחת, אבל אם הצליחו להחזיק שנה אחת אחורה, יכולים להחזיק גם כמה שנים) אנחנו עכשיו בשבוע 38 של 2010, לא נראה סביר שהרכב עמד בתצוגה שנה [זה מזכיר לי את המערכון של הגששים (בשנת 88' בערך) : "רוצה, יש לי בשבילך שברולט 72', חדשה!" - "שברולט 72' חדשה?" - "הבודי 72', אבל טיירים 85'..." ]
  7. צודקים שניכם. אני מכיר את אבא שלי מספיק טוב בשביל לדעת שהוא לא ידהר לתוך מצלמת מהירות ו/או יחנה במקום אסור, ואם בטעות יקרה משהו כזה הוא ישר יתקשר לדווח (אלא אם ב2 בלילה יקרה מקרה חירום והוא יבהיל את אמא שלי מכרמיאל לבי"ח נהריה ויקבל את הפלאש בצומת סאיקלון, אז הוא יתקשר בבוקר שאחרי) מצד שני, אשתי עובדת בבית משפט לענייני משפחה, היא מביאה משם סיפורים שקשה להאמין שיש על ניתוקים וריבים במשפחות הכי מאוחדות... בקיצור, אני לא דואג בגלל זה. קצת בעסה העניין שהרכב שאצלנו מ96' יחליף ידיים בזמן קצר יחסית (כמה זה? 2? 3?)
  8. טוב, זה כבר לא רלוונטי. כשקנינו את הרכב (בשנת 96') לא היה לי רשיון ולא ידענו שהאוטו יגיע אלי אחרי כמה שנים. לפני 3 שנים הייתי צריך רכב על שמי בשביל מקום העבודה, אז העברנו בעלות הסתדרתי כלכלית, וקניתי אוטו יותר גדול (ויותר חדש), אבא שלי רוצה שאחזיר לו את הישן (סנטימנטלי הבחור) אין לי בעיה עם זה שהוא ינהג ברכב שרשום על שמי, אבל הוא יצטרך אותי בשביל להעביר בעלות אח"כ
  9. מה לגבי העברת בעלות בתוך המשפחה? אבא קונה אוטו - יד 1 אחרי 5 שנים רוצה לתת מתנה לבן שלו - יד 2 (העברת בעלות, לא הוספה) אחרי שנה, שנתיים הילד רוצה להחזיר את האוטו לאבא - זה גורם לאבא להיות יד 3:?:
  10. תודה רבה! (ובנימה אופטימית זו, אמשיך את האיתות, אביט במראות ואסיים את הפניה...)
  11. (סליחה שאני נדחף פה) צביקה, זה משנה אם האוטו בעל גיר אוטומט או ידני? ולכלוך בדלק - זה נכון שלא צריך לחכות עד סוף המיכל בשביל לתדלק כי זה יכול לגרום לסתימות בקרבורטור?
  12. אמרו את זה קודם, לפני, זה לא משנה... חבר נותן לך מתנה - סבבה, תתחדש. החלטת לספוג על עצמך את החלפת המצבר, גלגלים, שמנים, פלגים, פלטינות ולא לשכוח את האלמנט - גם סבבה... עשית לו טובה ושילמת את הקנסות על שנתיים ללא אגרה וטסט. מה יקרה אם תגלה תקלה שתעלה לך עוד יותר כסף? אתה סטודנט, אתה לא צריך לבזבז את הכסף שלך על כל זה ועוד לתחזק רכב בגיל כזה... לא סתם אומרים שלא עושים עסקים עם חברים. חפש ביד2 כמו שכתבו לך קודם, תמצא רכב חדש יותר שיעלה לך הרבה פחות ממה שתצטרך לשלם. (4 צמיגים חדשים לסוברו ג'סטי 93' זה על גבול הטוטאל לוס) 10 דקות לכל כיוון, וזה עוד בלי לחפש חניה... קנה אופניים, ככה גם תחסוך בדלק, ביטוח, טסט, כרטיסי חניה (או דוחות לא עלינו) (בלי קשר, מה אתה לומד ואיפה?)
  13. אני מתנצל, לא הבהרתי את כל הפרטים עד הסוף. במקרה הזה: לחבר שלי לא הייתה המודעות לקרוא לשרותי הדרך של כביש 6, הוא לא ראה בכך צורך להתקשר ולהגיד להם "שמעו, יש לי פנצ'ר" כי הוא יודע איך לתפעל את התקלה. חוכמה שלאחר מעשה: אם אתה משלם על השימוש בכביש אגרה - זו זכותך (וחובתם) לתת לך את השרותים ואת התמיכה במקרה תקלה כזו או אחרת. צדק אנלוגי כשאמר שכביש 6 "מחשב" את הזמן שלוקח לעבור בין המצלמות, אבל זה קורה, אפשר לומר, "בתנאי מעבדה" (דהיינו כשרכב XX-XXX-XX מתחיל בנסיעה מהנקודה הדרומית / צפונית של כביש 6 ונוסע ברציפות עד הקצה השני) א-בל מה קורה אם נכנס לכביש 6 במחלף עירון, נוסע לבקר מישהו בפ"ת, אוסף את החבר שלו ומשם שניהם ממשיכים לגדרה...? יש מצלמה אחת בכל קטע כביש, אם הופעת בכל הקטעים בין עירון לפ"ת - נסעת שם (אין ויכוח על זה), הפסקת להופיע בדרך משמע - הפסקת לנסוע על הכביש. חצי שעה אח"כ - מתחילות להופיע תמונות שלך נוסע על הכביש - תקבל קנס על "שהייה מרובה מדי" ובקיצוניות השניה של הסיטואציה: שני חברים שרוצים "לבדוק" את הרכבים החדשים שלהם במהירויות קיצוניות מחליטים לעשות תחרות לאורך הכביש... הרי כביש 6 (ירום הודו) מחשב את הזמן שלוקח לעבור בין המצלמות. אבוי, יש רק 4 דקות בין התמונות של הרכבים (כן, אני מגזים פה, אבל יש גם נהגים כאלו) מה יקרה לצמד החברים? יקבלו זיכוי על שהייה מקוצרת?
  14. במקרה הזה את "בטוחה" (לא את ספציפית, כי את לא נוסעת יותר בכביש 6, אבל בעקרון) יש מצלמות בנקודות התדלוק, כמו שיש מצלמות אבטחה בתחנות דלק ברחבי הארץ, המצלמות בתחנות קולטות את המספר שלך ורואים שאת נמצאת בתחנה. אותו עניין גם לגבי העובדים בתחנת התדלוק, אם מישהו יגיע עם האוטו שלו לעבודה, 8 שעות הוא לא ייצא מהתחנה - למה שיקבל קנס על זה?
×
×
  • תוכן חדש...