Jump to content

kalmangar

  • הודעות

    736
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

3,594 צפו בפרופיל

הנקודות של kalmangar

משקיען

משקיען (5/14)

451

מוניטין

  1. הוא נראה לי מעט שונה אבל מה יכול להיות 30 שקל וזה אצלי תוך 3 שבועות, תודה. ננסה נקווה לטוב, פשוט לא מצליח לוודא ב-100%
  2. לא יודעת יתכן אבל אני מרוצה ממנו זה האופציה הכי טובה(והיחידה) שמצאתי אחרי חודשים דא צלמתי את הפלאג מישהו יכול לוודא איתי האם זה תואם ללינק שמצאתי? כי הם נראים לי דומים אבל לא אותו דבר. זה הלינק: https://a.co/d/1tvA6Wf
  3. תודה על העזרה טום ומארק למארק - האלטרנטור אכן לא נראה שיא האיכות אבל הוא מספק מה שדרוש, לגבי הבעיית תקשורת זה אופציה אבל אני נוטה להאמין שזה הקונקטור, בנוסף ברגע שהחלפתי אותו זה שמיים וארץ הבדל לטובה לכן גם אם סיני - זה סיני טוב לדעתי, בנוסף ברמת המשקל הוא שוקל כמעט פי 1.5 מהמקורי מה שאומר עוד סלילים. לטום אכן זה אותו מחבר כנראה שיש לו שם קוד אחר אצל כל חברה, מעניין לדעת זה נותן לי עוד אופציות בסוף אמצא את הממזר ואזמין סוף סוף 😅
  4. כן קוראים לזה 3 הגדולים, ד״א רק ליישב כמה דברים אני ארגנתי את המפגשי סאונד במשך תקופה ארוכה בארץ וברכב קיימת אחת המערכות הכי יקרות בארץ לדעתי בטופ 5 הכי יקרות, אני מכיר את כולם ואת כולן, בפער הכי מורכבת בארץ אני 4 וואי(5 וואי עם הסאב). בנוסף אני מומחה לסאונד לרכב זה בייסיק בשבילי 3 הגדולים. בקטע של האלנטרנטורים פחות חזק אבל מתמצא מאוד מאוד בסאונד וחשמל. לדעתי האלטרנטור חד משמעתי מספיק. כי שהוא לא מקבל פיקוד מהמחשב והוא פועל באופן קבוע המתח מצוין בין 14-14.8. ז״א זה רק עניין של ניהול שאין לי מושג למה הוא מחליט לכבות אותו סתם שלא לצורך. נראה שהגעתי לקצה הפתרונות ועכשיו נותר רק לייצב מתח למגברים עם סופר-קבל, שיתן מענה לנפילות המעטות יש לומר אבל זה עדיין לא נסתר מעייני ודרישותי
  5. הירידת מתח קוראת גם בסל״ד נמוך וגם גבוהה אין קשר המחשב פשוט מכבה את האלטרנטור. במערכת שמע זה מתחלק ל-2 חלקים, יש לי מגברים שהם voltage regulated ז״א שלא משנה המתח כניסה הם מנגנים רגיל באותה rms ושאר המגברים פחות העוצמה פוחתת בהתאם כי המתח כניסה פוחת, בעיקרון אני יכול להוסיף ייצוב חשמל גם למגברים האלה אבל אין לי כל כך מקום כבר, נראה אולי נעשה את זה וזהו.
  6. כן זה פלאג עם 2 פינים שאחד לא מאוייש - מנותק, כנראה יותר נוח לייצר ככה אין לי מושג מה הסיבה. גם האמת אני לא כל כך בטוח רק עכשיו השגתי את הדיאגרמה, לא מומחה בשום צורה כן? כן ברגע שהוא נדלק הוא פועל קבוע ללא הפסק והמתח מצוין, אבל שנכבה המנורה ויש תקשורת תקינה המחשב שולח לו אות לכבות אותו שהוא מגיע לרף מסוים תודה על המידע מארק תיארתי לעצמי שזה לא אפשרי אבל העדפתי לשאול כדי לאושש את הנושא. לא אגע בECUS חחחחח אולי אוסיף ליתיום שהמצבר ישבוק חיים יש מצב נראה.
  7. מצרף תמונה יותר טובה של הקונטור אולי מישהו מכיר מצאתי לקונקטור קוראים PL_2305 מקור(אבל כרגע לא מוצא מאיפה קונים) https://as-pl.com/en/p/A6756S
  8. פייר זה כמעט זה רק שאצלי זה פין אחד במרכז ד"א שאלה מוזרה קצת אולי - יש אפשרות לתכנת את הECU שיפעיל את האלטנטור נגיד שהמתח נופל ל13.5 ולא 12.5 כמו שקיים כרגע? כי הוא כאילו מחכה לנפילת מתח הרצינית ורק אז מתחיל לעבוד מה שסבבה בדר"כ אבל אני עם מערכת מורכבת שצורכת חשמל וצריכה מתח יציב. שהאלטנטור לא היה מתקשר עם המחשב הוא היה 14V יציב פועל נון סטופ אבל שהמחשב נכנס לפעולה הוא נכבה ונדלק לסרוגין.
  9. הקטונקטור עצמו מקובע וכל הוא עושה לא בעיות - אני שמח לא לגעת בו ולהתגרות במזל. לכן יש לי רק תמונה של האלטנטור. דא מגיע ל14.8 לפעמים:
  10. טוב חברים מעדכן נמצא הפיתרון - המוסכניק שהתקין לי הוא חבר והוא ידוע בכישורי החבלה שלו, בנוסף שפירקתי האוטו היה מושבת שבוע ורציתי שהוא יהיה מושבת ליד הבית אז העדפתי שחבר יפרק לי, בקיצור הוא פגע בקונקטור מצאתי איזשהי פוזיציה שהוא נכנס עד הסוף כמו שצריך והכל עובד פיקס, המנורה נכבתה, האלטנטור נדלק ישר שאני מתניע את האוטו, הכל עובד כמו מקורי, ועובד ממש טוב המתח יציב 14V (למרות שבהתחלה היה 14.8V כנראה הבטרייה התעייפה מהמתח הגבוהה) ויש גואל בציון. קבעתי את זה עם מין סלוטייפ בד חזק ודביק במיוחד מקווה שיעבוד כמו שצריך כי אין לי פאקינג מושג מאיפה אני משיג את הקונקטור הזה אתמול ישבתי שעתיים ולא מצאתי כלום, נאדה. תודה לכל מי שעזר ושבוע טוב אנשים.
  11. שלילי התייעצתי עם מנהל מוסך של איסוזו, חבר
  12. שוב תודה על העזרה של כולם ושלך מרק בפרט חגים קצת לא היה לי זמן להתעסק בזה אני מאמין ששישי אקפוץ לדיאגנוסטיקה ונראה איך מתקדמים משם, חייב למצוא לזה פיתרון כרגע אני מתניע ונותן פול גז שורף המון דלק וגז סתם. מהבדיקה שלי יש איזשהי שיטה שמוסיפים לו מנורת ביקורת שפועלת כמו ריילי ומדליקה אותו בהתנעה אולי, זה גם אופציה. כי הוא מנהל את המתחים בעצמו לא קריטי לי אם יש מנורה דולקת או אין קריטי לי שיעבוד כמו שצריך, בכל מקרה זה היה אלתור שלקח לי חודשים למצוא אותו. ז״א זה מה יש ועם זה נתמודד כי אין הרבה אופציות.
  13. כבר ניסיתי ניתקתי את הקונטור האלנטרנטור לא נדלק בכלל, ז״א נדלק רק שהקונקטור מחובר ואני נותן פול גז בהתנעה ועולה מעל 12.5V. ד״א יש לי 2 מדי Volt ברכב ככה שאני מודע תמיד למתח הקיים, לא צריך לבדוק עם רב מודד. הרעיון של הפולי אולי יכול לעבוד באמת אם אקטין אותו מעט יש סיכוי לא רע שזה יעבוד, השאלה המנורה, אפשר לבדוק את התקלה שעולה רק עם מחשב אני מניח ואז יהיה לי כיוון יותר טוב? לא יודע מגשש באפלה יחד אתכם
  14. קודם כל תודה על המידע ועל המחקר שעשית מעריך דבר שני ההחלפה מאוד מסובכת בדרכ אני מתקין אותם הייתי צריך ללכת למוסך אין גישה נוחה שם. אז לא ניסיתי, כרגע מנסה לבדוק אם אפשר לעשות דיאגנוסטיקה בלי פירוק דרך המחשב אולי או שמישהו חווה תקלה דומה. אם יהיה צורך לפרק אלך למוסך שוב אבל זה משאיר אותי עם הרכב מושבת לכמה ימים.
  15. פין אחד כמו במקורי, ואני אחדד הוא מספק 14.1V אחרי שהוא נדלק גם בסלד 700 אבל אם הוא לא נדלק כי לא נתתי גז בהתחלה ועברתיי את ה12.5V הוא פשוט נשאר ככה כל הנסיעה ואני צונח לאט לאט לאזור ה12V (כביכול רק בהתחלה אחרי התנעה יש לי את ה"צאנס" לעלות מתח עם הגז ל12.5 ואז הוא נדלק, המנורה נשארת דולקת גם אחרי שהוא נדלק) ברגע שהוא נדלק גם בסלד נמוך הוא מצויין. לדעתי משהו בפיקוד
×
×
  • תוכן חדש...