טוב... אז אני רוצה להודות ל... מתן היקר!
שעזר לי במשהו מסוים, באהבה ובסבלנות וגם הסביר לי על הדרך "מה,כמה ולמה"
מדובר בבחור ענייני, מקצועי ובעל נתינה - כמו ה"אלה של פעם" שחסרים בנוף של היום
ה"כנופיה" שלכם... אין מילים לתאר כמה הרעיון הוא אדיר, כל הכבוד לכם, לכולכם.
ו... מתן, תודה שוב אחי