אהלן חברים,
הפיג'ו שלי מתחילה לזייף עם הקלאץ', או לפחות ככה זה נראה.
היא עברה לא מעט... בתקופה האחרונה היא החלה לזייף קצת במהירויות גבוהות: כל פעם שאני על הילוך חמישי ומתקרב לצומת למשל או משהו שמצריך עצירה, אני מנסה לרדת בהילוכים וכשאני לוחץ על על הקלאץ' האוטו נכבה.
בשבוע האחרון זה הסתבך אפילו יותר, הגז עובד אבל כאילו ההילוך לא נכנס. הוא נוסע ממש לאט, ובעליות אפילו שאני על הילוך ראשון והרגל על הגז האוטו לא זז ואפילו מדרדר אחורה. הפסקתי ליסוע איתו לבינתיים.
ראיתי שחלק מדברים על מתיחת קלאץ' או החלפת הכבל, האם זה באמת משהו פשוט שיכול להסתכם בהוצאה כספית נמוכה? או שזה החלפת כל הקלאץ' מה שאומר שעלי להוציא לפחות סכום של 800 שקלים על עבודה למוסכניק?