Jump to content

ע.ב.

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ע.ב.

  1. החלפתי וסת לחץ שמן הידראולי בסיטרואן bx (מודל 89), ואני לא מצליח לשחרר אוויר מהבלמים האחוריים. ניסיתי כשגלגל אחד נמצא על הרצפה, ובועות אוויר לא מפסיקות להגיע, גם לאחר הוצאה של כ-7 ליטרים של שמן הידראולי.
×
×
  • תוכן חדש...