אהלן חברים, התחברתי היום לכאן, ורציתי לבקש המלצה מכם לגבי התלבטות קטנה.
לפני שבועיים רכשתי הונדה סיוויק 2006.
ברכב קיימים רמקולים מקוריים קדימה ואחורה שברצוני להחליף.
קיים גם דאבל דין מותג לא ידוע (זבל בקיצור) שאותו גם כן אחליף כמובן.
ברכב הקודם שלי הייתה מערכת ממנה פירקתי סאב, מגבר מונו, ומגבר 4 ערוצים שעוברים להונדה.
(סאב רוקפורד P3, מגבר מונו לייטנינג אודיו, מגבר 4 ערוצים אינפיניטי)
מאז ומתמיד לא הייתי חובב דאבל דין בכלל, וברכב הקודם היה לי פאנל טוב של פיוניר שעשה את העבודה, שם הוא נשאר.
ההתבלטות שלי זה האם להחליף לדאבל דין אחר בהונדה ושיהיה משהו טוב ברמת התקציב שלי,
או לשנות את המתאם ברכב ולהביא פאנל רגיל?
התקציב שלי לפאנל רגיל/דאבל דין הוא כ1500 שקל.
להערכתי בסכום הזה פאנל רגיל יהיה מושלם במחיר הזה, והדאבל דין פחות, תקנו אותי אם אני טועה.
(כמובן שיש צורך בחיבור של 3 RCA)
בנוסף אבקש המלצתכם לרמקולים 6.5 קומפוננט, ואחוריים גם כן 6.5..
תקציב לשניהם 1200 שקל.
בגדול אני בן אדם של מערכת איכותית ולא רעשנית, שתדעו על מה להמליץ
אשמח לשמוע דעתכם, תודה