טויוטה ראנקס 2005 - החימום לא עובד.
הקירור ברכב עובד כרגיל,כאשר אני מעלה את המעלות(מערכת המיזוג היא דיגיטלית) ל30 לצורך העניין - יוצא קור ולא חום.
בדקתי אם הרדיאטור סתום ע"י סירקולציה של מים.לאחר מכן כמובן השבתי מים ירוקים למנוע.
הרדיאטור גם לא דולף והצינורות בסדר.
מערכת המיזוג ברכב היא דיגיטלית,ככה שאין בורר/מנוף שיכול להתקלקל.
מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?