לאחר שבסופרב הקודמת שלי, 2014 ברמת גימור אלגנס עם מנוע 2000 טורבו, חדשה מהחברה! התחילו בעיות אני מאוד מפחד שוב לקנות רכב מקונצרן זה.
קודם כל בעיות של צריכת שמן, הרכב צרך שמן בכמויות מטורפות.
אחרי זה בעיות בגיר, בDSG6! לא מדובר בDSG7 יבש, אלא בDSG6 חצי רטוב. מאוד הופתעתי לרעה. וזה בנוסף לרעשים המתכתיים ששומעים בעת העברת הילוכים גבוהים.
לאחר עדכון גיר בחברה, הבעיות בגיר הפסיקו והרעשים נפסקו גם הם, אך לצערי הרעשים המרגיזים חזרו לאחר כמה ימים.
אחרי שמכרתי את הרכב וקניתי לעצמי מאזדה 6 פרמיום פלוס נטולת כאבי ראש והרבה דינמיות, מתקשר אליי אחריי חודשיים האיש שמכרתי לו את הסופרב. נשברה הבוכנה.
ורק שתבינו שהרכב מטופל באופן קבוע! וגם זה לא "רכב קרוע" מה שנקרא שנותנים איתו בראש בכל רמזור שעוצרים.
אני עם VAG סיימתי לבינתיים.