-
הודעות
45 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי danibe
-
Another interesting one-of version imported to Israel was the Beetle Jeans (I think 1972) As for the anniversary version: one of the legendary math teachers in "Gimnasia Herzelia" bought one of those and we used to joke about him that he use his math skills to get his hands on one of those
-
Agree! very ugly ending! Carsforum should not accommodate this document
-
on this thread 6th from the bottom you can see a picture of goggomobil in Rishon Letzion Good Luck and Shana Tova http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=201055&page=12
-
I've been to the show in the past ,nothing to write home about some companies did not even bother to show (Among them Lancia and Skoda As for Beaulieu : providing that the weather is nice its highly recommended, you may find there almost everything as well as nice museum. For those that are interested its worth spending a day trip in New Forest which is in the same area Nice evening to all
-
-
-
היות ש ROI דווח מפראג ואני כבר כאן (בפראג) 8 שנים בושתי כי לא דווחתי עד כה, אז להלן אוסף תמונות מארוע שנתי שנערך בעיר זו השנה השישית ברציפות: אופנועים: לפי הסדר מימין לשמאל: 1 BMW Bohmerland 2 אופנוע צ'כי לשלושה רוכבים משנות ה20 לפרטים נוספים: The Bohmerland of 1927 was an improbably large machine built in Czechoslovakia with a 600cc engine. With an amazing double cradle tubular frame, room for 3 passengers, two fuel tanks, two gearboxes sometimes (one operated by a passenger) cast aluminium disc wheels, friction shock absorbed front fork and bright paint jobs, the durable Bohmerland became an instant classic. The Bohmerland (Bohemenland) was produced from 1920 until 1939. The Liebisch engine was very traditional, but the long and strong frame was very modern. The Bohmerland was available in a version that could do 140 km/h with one or two seats. Specifications: 1-cylinder 4 stroke, air cooled, 603 cc (80 x 120 mm), 20 HP at 3500 rpm, magnet ignition, 3 gears, leading link front fork, friction suspension, light metal 19" wheels, 180 kg mass, maximum speed 120 km/h. 3 Briefeld Danek 4 CZ502 5 CZ 150 1952 Bohmerland.txt
-
Gogo Mobil Isar the station version,a 2 cylinder air cooled engine
-
סיטרואן DS שנות יצור 72-74 - שאלות לגבי הליך הייבוא
danibe פרסם הודעה בנושא של שמעון 101 בתוך רכבי אספנות
cannot write the phone number for some reason the phone # doesn't appear look at the following link, if the seller doesn't speak English I'' be happy to assist Good Luck - Dani http://www.i-veteran.cz/inzerce/auto/?rubrika=auto&slovo=&prodejnakup=prodej&zobrazit=10&stranka=2 -
סיטרואן DS שנות יצור 72-74 - שאלות לגבי הליך הייבוא
danibe פרסם הודעה בנושא של שמעון 101 בתוך רכבי אספנות
Good evening, The below DS 1969 is now for sale in Czech Republic for ~3,000 Euro the seller's phone is -
ערב טוב, בביקור קצר בחבל פרובנס ניתקלתי בשני טנדרים מעניינים להלן תמונות נ.ב. נראה לי שהמיינור הוא פרי הסבה, מישהו יודע יותר פרטים אולי ?
-
שלום לכולם, בחיפושים ברחבי הרשת מצאתי שרכבים עם הגה שמאלי נמכרים באנגליה במחירים נמוכים ממגביליהם בעלי הגה ימני, הסיבה לכך נראית לי ברורה. מספר דוגמאות ניתן למצוא בקישורים הבאים: http://www.classiccarsforsale.co.uk/searchadvance.php בקישור זה יש לבחור בכפתור LHD ובארץ המתאימה http://pistonheads.co.uk/sales/search.asp בקישור זה יש להקיש LHD בתיבה" Search in Titles" אם כי רוב המכוניות צעירות מ-30 אני מניח שבקפריסין במידה ויש מכוניות קלאסיות התופעה דומה, האם מישהו שמע, ראה או התנסה? אשמח לשמוע תגובות. שבת שלום - דני
-
נכון,המבחר כאן מגוון כולל מכוניות אמריקאיות ואיטלקיות אקזוטיות, כצפוי יש לא מעט מכוניות מתפארת התעשיה הצ'כית שמלפני מלה"ע השניה (תעשיה מפוארת לא פחות ולא יותר!) אלא שיש לזכור שכל הדגמים עד 1939 הם בעלי הגה ימני. דני
-
OK, בברור שערכתי עם חבר שקנה בהונגריה ונסע עם הרכב דרך סלובקיה לצ'כיה, כל שנדרש הוא תעודת מכר וביטוח זמני. יש בפראג סוכן ביטוח בחור הגון שדובר עברית במקרה הצורך אשמח לספק פרטים. דני
-
For anwer see the following link: http://www.autohandl.cz/cgi-bin/cgi?action=results&&category=2&producer=92&stari=0&cena=0&a_i_prodej=1&next=0 you should choose the the specific model from the drop down table titled: "Vybrat model"
-
Gilad, If I was you I would buy the car Had I been your father I would buy it Would it be for me I would buy it Conclusion: Go for it, its a no brainer ! good luck Good Night - Dani
-
מעוניין לייבא ENFIELD BULLET 350 CC , איך ומהיכן ?
danibe פרסם הודעה בנושא של nirtzen בתוך רכבי אספנות
Found this one, let me know if you wish to have more details http://www.i-veteran.cz/inzerce/?rubrika=moto&slovo=ENFIELD+BULLET&prodejnakup=prodej&zobrazit=10 Good Luck -
40Tis translates to 40,000 Czech Crowns which is exactly 2,000$ so its more like 8,500 Shekels Also the ad states that the car went through reconstruction although looking at the picture it doesn't seem to be the case
-
הטטרא לפני שיפוץ ורוצים עליה 350,000 קרונות (בערך 17,500 $) זו מכונית מאוד נחשבת בעיני האספנים היום ומחיריה בהתאם
-
אופיר, מחירים מצויינים על פי רוב בצמוד ל-CZK (קוד מטבע לקרונה) או בסמוך למילה CENA: שפרושה מחיר אם ההתמצאות עדיין בעייתית צור קשר בפרטי ואשמח לעזור ליעד, תודה.
-
שלום רב, ראשית אציג את עצמי: שמי דני ברגר ואעיד על עצמי כחובב מכוניות קלאסיות מושבע, בשנים האחרונות אני חי בצ'כיה. בארץ, מאז השיחרור מהצבא, החזקתי מספר מכוניות כמו ביאנקינה, MGB לסוגיהן ואפילו לוטוס אלן שלשמחתי נמצאת היום בידיים ראויות יותר... באמצעות קובי, מספר ביקורים בימי שישי בקופי טו גו ובעיקר דרך הפורום הזה אני שומר על קשר ומתעדכן בנעשה בתחום בארץ בנוסף כמובן אני מבקר באירועים כאשר מזדמן באירופה. וכעת לעיקר: מהשרשורים השונים מסתבר שארה"ב היא אולי המקור העיקרי ליבוא רכבי אספנות, מלמידת הנעשה בצ'כיה אני מתרשם שיתכן שיש טעם לייבא מכאן, סיבות שאציין : - מחירים, אם כי מחירי הסוחרים הם ברמה אירופאית אצל הפרטיים ניתן למצוא מציאות. - קלות הרכש(המרחק מהארץ, מחירי העברת בעלות, ניירת, וכו') - מניסיוני העוסקים בנושא רחוקים מלהיות סוחרים ערמומיים או לא הגונים, - במקרה של מכוניות משופצות הרמה היא מאוד גבוהה - מבחר גדול ומגוון - מכוניות מעניינות ממיטב התעשייה הצ'כית - לאוהבי טיולים ואתרים רבים מהמוכרים או הסוחרים ממוקמים במחוזות קסומים ולהלן כמה אתרים לדוגמא: - המומלץ מכולם: אתר למכירת מכוניות, אופנועים חלפים, רבים מהמוכרים הם פרטיים (התמונות בהמשך הם של רכבים שפורסמו באתר זה לאחרונה) http://www.i-veteran.cz/inzerce/ - סוחרים: o www.old-timers.cz בפראג, בעיקר מכוניות יקרות o http://www.automartin.cz/index2.php?typ=klasicka בעיקר מכוניות יקרות o http://www.autogalerie.cz/prodejaut.php?kategorie=oldtimer בפראג בעיקר מכוניות יקרות o http://www.autosluzby-koncicky.cz/ בעיקר מכוניות לשיפוץ, קרוב לאזור סקי למעוניינים לשלב o http://www.classicauto.cz/prodej.php o http://www.mhcar.cz/nabidka_veteranu/veterani.htm o http://www.oldtimerauto.cz/nabidka.html בעיקר מכוניות לשיפוץ בעיר מקסימה קרוב לגבול גרמניה - כללי: שער החליפין ~ 20 קרונות לדולר ולסיום: למתעניינים אשמח לעזור מעל גבי הפורום או בפרטי בברכת שנה טובה – דני ברגר
-
.I think that this car was for quit a long time for sale on Classiccar.co
-
Kobi,you disapointed me I told my wife that you 'll be the first to know, Irit Kol hakavod BTW there is one for sale in Prague, if anyone interested please mail me Dani
-
I forgot to write its not VW based!
