Jump to content

Bar Fait

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Bar Fait

  1. שלום החלפי את ביונדאי גטס שלי בטיוטה קורולה ואני רוצה לחבר את המגבר שלי. הבעיה היא שבקורולה מותקן רדיו של החברה. מישהוא יודע איך לחבר את המגבר ( rca) לרדיו ? או יש לו רעיון איך
×
×
  • תוכן חדש...