Jump to content

Bar Fait

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Bar Fait

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום החלפי את ביונדאי גטס שלי בטיוטה קורולה ואני רוצה לחבר את המגבר שלי. הבעיה היא שבקורולה מותקן רדיו של החברה. מישהוא יודע איך לחבר את המגבר ( rca) לרדיו ? או יש לו רעיון איך
×
×
  • תוכן חדש...