הי
אני מחפש רכש משפחתי אמין בסביבות ה50אל"ש
אנחנו נוסעים כ6 אל"ק בשנה בעיקר בתוך העיר ורוצים רכב חדש רכב ונוח
הציעו לי קאיה סיד
בחיפוש ראיתי שהרבה מהם זה מנוע דיזל
ורציתי לשאול
1. זה יותר חסכוני ?
2. יש בעיות מיוחדות במנוע דיגל?
3. התיקונים שלו יותר יקרים ?
4. הוא יותר מרעיש?
5. ראיתי בגוגל שיש הבדל באגרה - זה משמעותי?
תודה רבה