Jump to content

חייל דוס

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של חייל דוס

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי אני מחפש רכש משפחתי אמין בסביבות ה50אל"ש אנחנו נוסעים כ6 אל"ק בשנה בעיקר בתוך העיר ורוצים רכב חדש רכב ונוח הציעו לי קאיה סיד בחיפוש ראיתי שהרבה מהם זה מנוע דיזל ורציתי לשאול 1. זה יותר חסכוני ? 2. יש בעיות מיוחדות במנוע דיגל? 3. התיקונים שלו יותר יקרים ? 4. הוא יותר מרעיש? 5. ראיתי בגוגל שיש הבדל באגרה - זה משמעותי? תודה רבה
  2. הייי יש לי מאזדה 3 שנת 2006 ברכב הזה החלונת נסגרים אוטומטי כשנועלים עם השלט אבל זה הפסיק לעבוד מה עושים?? התקלה לא בחשמל כי החלונות נפתחים ונסגרים כרגיל הבעיה רק כשנועלים את הרכב עם השלט זה עבד ויום אחד הפסיק תודה
  3. יש לי מאזדה 3 ובתחילת הנסיעה יש לי חריקות מהבלים שנעלמים לאחר כמה דקות מה זה אומר?? הבלמים בסדר ???
  4. היי אני מחפש רכב ויש לי שאלה מה עדיף? שנה או קילומטרז ? יש לי תקציב ולפי אני מחפש ובתקציב שלי יוצא לפעמים שיש לי 2 רכבים מאותו הדגם אחד בשנה X עם קילומטרז Y או רכב שנתיים מעל אבל גם אם 30K קילומטר יותר ושניהם בערך באותו מחיר אני יודע שבכל שנה יש אבזור טיפה יותר טוב ועוד טיפה נוחות או עיצוב אבל זה לא משנה לי אלא רק המצב המכני של הרכב שאני קונה אוטו שיחזיק לאורך זמן בלי לבלות במוסך ולהוציא עליו המון כסף אז מה יותר בלאי לרכב הזמן שהוא על הכביש או הקילומטרים שהוא נסע ???? תודה רבה נ.ב הרכב שאני מחפש זה מזדה 3 שנים 08\ 06
  5. כן. מנוע 1999 (7 מקומות)
  6. למאזדה 5 יש רצועת טיימינג ?? קניתי רכב חדש והבעלים הקודם רק יודע להגיד שהוא לא עשה מעולם טיפול החלפת טיימינג אבל הוא לא יודע אם יש בכלל רצועה או שרשרת ואם כן מתי בדיוק צריך להחליף תודה
  7. אבל יותר יקרה כל חודש בביטוח ובדלק
  8. יש פה מישהו שמכיר טוב את ה רנו לוגאן ?? אני מתלבט עליו מחיפוש באינטרנט ראיתי שמדובר ברכב פשוט מאוד השאלה שלי אם הוא אמין או שכל חודש אני יצטרך להוריד כמה מאות שקלים במוסך שווה לי לוותר על הנוחות ע"מ לקבל רכב משפחתי בעליות של פרטי - הרנו מוגדר כפרטי מה שאומר שהביטוח והטסט יתר זול ההתלבטות שלי זה בין הלוגאן לבין מזדה 5 (06-07) שנכון שהיא יותר נוחה מהלוגאן אך גם היא לא פסגת הנוחות תודה לכל העונים
  9. היי אני מחפש רכב 7 מקומות אמין וחסכוני התקציב הוא 30\40 K לא צריך שיהיה גדול ומרווח כי מדובר ב4 ילדים קטנים אשמח מאוד לקבל את ההמלצות שלכם
×
×
  • תוכן חדש...