Jump to content

Xyloid

  • פרסום הודעות

    10
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Xyloid

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום לכולם, לאחרונה רכשתי פולו 2010 TSI (בגימור Comfortline). הרכב במצב טוב סה"כ, עומד כרגע על 100k ק"מ אחרי 10 שנים (שחלקם לא היו מאוד רגועות) על הכביש. אני מעוניין לעשות איזשהו יישור קו ורציתי לשאול האם יש קונצזוס לגבי דברים שמומלץ לבדוק\לתקן מיד לאחר רכישה? להבנתי הבעיות הגדולות בכל הקשור לחט"כ (הידועה לשמצה) הן מחשב הגיר, המצמדים והשרשרת. ברכב המדובר מחשב הגיר הוחלף לפני פחות משנה בעקבות נורת ECP, להערכתי מעולם לא הוחלפו מצמדים; הרכב נקנה בהיותו יד 03 ברשיון, בעל הרכב יודע להעיד על עצמו והבעלים הקודמים אך חסר מידע מימיו המוקדמים של הרכב, כך שאני יוצא מנקודת הנחה שהמצמ
  2. שלום, מתכנן לרכוש בטז"מ פאביה שנתון 2012 בגרסת ה-1.2 TSI, אוטומטית ובגימור 'Sport'. רציתי לוודא שאין לרכב בעיות קריטיות שפספסתי. הרכב המדובר עבר טיפולים במוסך מורשה בלבד והוחלף בין היתר מחשב הגיר (להבנתי תקלה שכיחה). נסועה שנתית של בערך 20K. הרכב מיועד לסטודנט שמחפש רכב עם מנוע, התנהגות ונראות סבירה (סבירה היא כנראה מילה מפוצצת מדי לתיאור התנהגות של פאביה 12', אבל הבנתם). תודה מראש!
  3. אז נראה שאיביזה 1.2 TSI ידנית היא האופציה הכי טובה כרגע. תודה רבה על המענה האיכותי! אם ישנן חוות דעת נוספות לגבי מנועי ה-1.8 או דגמים נוספים שכדאי לבדוק - אשמח להמלצות.
  4. לגבי האיביזה; יש טעם להסתכל גם על מנועי ה-1600 או שה-TSI עדיף בכל פרמטר? מה לגבי מנועי ה-FR הישנים (1800), יש מה לחפש שם או שעדיף לא להכנס להרפתקאה הזו? איך המנוע והשלדה בקליאו מבחינת התנהגות יחסית לאיביזה? שאלה נוספת; האם לדעתך ניתן למצוא 208 HDi בתקציב הנתון? ואם כן האם שווה לחכות שאחת כזאת תצוץ בלוחות? תודה על העזרה!
  5. שלום רב! שמי שמואל, סטודנט, ואני בתהליך חיפוש רכב חדש (הקנייה עתידה להתבצע מתישהו בחודש-חודשיים הקרובים) לאחר מכירת רקסטון בציר 2004. מבחינת סדר עדיפויות; מחפש משהו זריז, עם התנהגות כביש מהנה ונראות סבירה, כאשר אני בהחלט מוכן לעשות ויתורים בתחום צריכת הדלק, הבטיחות והנוחות (אולי גם בתחום האמינות עד לגבול הטעם הטוב - בהתאם להמלצות חברי הפורום). כחובב נהיגה כמובן שתיבה ידנית היא אופציה (אפילו מבורכת). הרכב מיועד בראש ובראשונה להתניידות, אך אופי הנהיגה יהיה יחסית אגרסיבי. נסועה שנתית ממוצעת פלוס (נסיעות עירוניות יומיות ובין-עירוניות לעיתים). מבחינת דגמים שפזלתי
  6. מצ"ב תמונה של הדאש. מודע לעובדה שקיים Trip, זה לא זה.
  7. יש ברשותי רקסטון שנתון 2004 עם אודומטר (ללא מד ק"מ) והייתי שמח להסבר על מה בדיוק הדבר הזה מודד? להבנתי זה אמור להיות מיילאג', אבל המד מראה ערך בסביבות ה-28 אלף כשבפועל אני יודע שהרכב עשה הרבה מעבר ל-45 אלף ק"מ, כך שהאופציות הן שהמד אופס באיזשהו שלב או שאני טועה לחלוטין ואודומטר לא מודד במיילים. תודה לעונים!
  8. אהלן. אני מעוניין להחליף את כלל הרכיבים המפורטים בכותרת ברקסטון 2005 (גרסת ה-2.9 ליטר) ורציתי לדעת מה פחות או יותר המחיר של כל העסק הזה ואם מישהו יודע להמליץ לי על בעל מקצוע באזור ירושלים שאוכל לקבל אצלו הצעת מחיר סבירה ועבודה רצינית? תודנ מראש.
  9. מדובר בידנית. ברורות לי עלויות האחזקה של V6 מזדקן, זה מחיר שאני מוכן לשלם - בשביל זה יש לי גם רכב הגיוני לטובת כל מיני נסיעות טכניות (לרבות עבודה). כמו כן, בהנחה שהטיפולים נעשים בזמן ובצורה טובה הסיכוי שמשהו המנוע הזה ישבוק חיים יחסית נמוך... לא?
  10. שלום לכולם. סיימתי לא מזמן את השירות הצבאי ואני מאוד מעוניין ברכישת רכב ספורטיבי ראשון. חשוב לציין כי יש רכב אוטומט ויחסית חסכוני בבית (גטז 2003), כך שמדובר ברכב לכיף בלבד ולא לעבודה. אחרי חיפוש יחסית ארוך בלוחות אחר ואגיות גודשות למיניהן, בדגש על איביזה FR שנת 2005/2006, (עם תקציב שנושק ל-40,000), מצאתי GTI שנת 2002. והחלק הטוב הוא שמדובר ב-VR6... מדובר במודל 2002 יד שלישית (02 ברשיון), 24 שס׳. הבחור אפילו טוען שמדובר בגימור Highline אם כי אהיה חייב לבדוק מיותר קרוב כדי להיות בטוח. הדבר היחיד שמרתיע אותי הוא הקילומטר׳ז שעומד על 180k. המוכר מדבר על יישור קו שנעשה במוסך מורשה לפ
×
×
  • תוכן חדש...