Jump to content

ediaharon

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ediaharon

  1. טוב אחרי שקראתי מלא בשרשור פה ועוד מלא דעות אחרות לא הגעתי לתשובה. רציתי לדעת איזה נורות לבנות מתאימות להונדה סוויק 2008 בספר רכב כתוב 12V-51W HB4 אך הבנתי שהרוב הולך לפי H4 H5 H7 וכו'.. אני רוצה להזמין באיביי נורות לבנות של פיליפס diamond vision האם הם כדאיות ? יש נורות יותר חדשות וטובות?(וחוקיות) ואיזה בדיוק יתאים לי לרכב? (HB4 או H4 H7 וכו') וכמה וואט בדיוק צריך ועדיף? כי הבנתי עדיף 35W ולא 55W. תודה לעוזרים.
  2. רציתי לדעת איה נורות לבנות מתאימות להונדה סוויק 2008 בספר רכב כתוב 12V-51W HB4 אך הבנתי שהרוב הולך לפי H4 H5 H7 וכו'.. אני רוצה להזמין באיביי נורות לבנות של פיליפס diamond vision האם הם כדאיות ? יש נורות יותר חדשות וטובות?(וחוקיות) ואיזה בדיוק יתאים לי לרכב? (HB4 או H4 H7 וכו') וכמה וואט בדיוק צריך ועדיף? כי הבנתי עדיף 35W ולא 55W. תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...