טוב אחרי שקראתי מלא בשרשור פה ועוד מלא דעות אחרות לא הגעתי לתשובה.
רציתי לדעת איזה נורות לבנות מתאימות להונדה סוויק 2008 בספר רכב כתוב 12V-51W HB4 אך הבנתי שהרוב הולך לפי H4 H5 H7 וכו'..
אני רוצה להזמין באיביי נורות לבנות של פיליפס diamond vision האם הם כדאיות ? יש נורות יותר חדשות וטובות?(וחוקיות) ואיזה בדיוק יתאים לי לרכב? (HB4 או H4 H7 וכו') וכמה וואט בדיוק צריך ועדיף? כי הבנתי עדיף 35W ולא 55W.
תודה לעוזרים.