תודה על הלינק וכל הכבוד ליונדאי וליצרנים אחרים כמו GM ושברולט שמכניסים פתרונות לבעיה ברכבים חדשים שלהם למרות שלרוב הפתרון הוא רק תזכורת.
אין כרגע דרישה בארה"ב להכניס מערכות כאלה לרכבים אבל יש הצעה לחקיקה בנושא.
לגבי "אף מערכת שהיא לא מקורית ברכב לא יכולה לתת תשובה לבעיה", לא מסכים בכלל. המערכת שכתבתי עליה למעלה, פוצ'יקה, נותנת פתרון לבעיה. גם לא הגיוני שניקח את כל בעלי הרכבים הישנים או כאלה שאין להם כסף לקנות את הדגמי הרכבים המשוכללים ביותר ונשאיר אותם ללא הגנה ופתרון...
בנוסף, יש המון דוגמאות של מערכות after-market שפותרים בעיות בצורה טובה יותר מאשר מערכות מקוריות. לדוגמא: מערכות בידור משודרגות, מערכות למניעת התנגשות, שיפורים בהספק מנוע וכמובן כיסא בטיחות לילד שלא בא מקורי עם הרכב.