Jump to content

ConspectIL

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ConspectIL

  1. בעיקרון צודק, אני יצטרך להתפשר על משהו במחירים האלה. אני יחפש 1.6 טוב וכנראה אלך על זה. הI20 נחמדה והכול, אבל לא המראה שאני מחפש (זה חשוב לי)
  2. הFR ממש מחוץ לתקציב שלי, זה בסביבות ה70-80
  3. היי, משתחרר מהצבא, יש לי כרגע רכב נורא ישן שנועד כבר לפירוק, יש לי את עד 55K להשקיע (לא יותר מזה, צריך גם ביטוח לכן זה הגבול) ביצועים בינוניים, אני לא מחפש לנסוע/להאיץ מהר מדי, שהרכב יסע אחלה. חשוב מראה ספורטיבי ויפה, 3 דל' מעדיף ושיהיה ידני. חשבתי על האיביזה 1.2 TSI אבל קשה למצוא במחיר כזה ביד2. עד כמה ה1.4 גרוע? אני מבין שהוא ממש לא סוחב ושה1.6 ממש לא חסכוני. אשמח לעוד המלצות בסגנון.
×
×
  • תוכן חדש...