היי,
משתחרר מהצבא, יש לי כרגע רכב נורא ישן שנועד כבר לפירוק, יש לי את עד 55K להשקיע (לא יותר מזה, צריך גם ביטוח לכן זה הגבול)
ביצועים בינוניים, אני לא מחפש לנסוע/להאיץ מהר מדי, שהרכב יסע אחלה.
חשוב מראה ספורטיבי ויפה, 3 דל' מעדיף ושיהיה ידני.
חשבתי על האיביזה 1.2 TSI אבל קשה למצוא במחיר כזה ביד2. עד כמה ה1.4 גרוע? אני מבין שהוא ממש לא סוחב ושה1.6 ממש לא חסכוני.
אשמח לעוד המלצות בסגנון.