Jump to content

maor7194

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי maor7194

  1. תודה רבה על העצות! לא כל כך הבנתי את כל הדיון על הנפיצות אבל דיברתי עם מוסכניק והוא אמר שבגלל שזו כמות ממש קטנה לא אמורה להיות בעיה, גם בכל מילוי אחוז הסולר במיכל יקטן עד שהוא יהיה ממש אפסי.. לפי מה שקראתי, רוב אלו שהיתה להם בעיה אז נכבה להם הרכב ממש כמה דקות אחרי המילוי ואצלי הרכב כבר נסע די הרבה ולא היה שום דבר חריג...מקווה שיהיה בסדר, תודה!
  2. אהלן, מקווה שתוכלו לעזור לי. יש לי אימפרזה 2007 ומילאתי בטעות קצת פחות מ5 ליטר סולר במיכל. הבחורה שהייתה בתחנה אמרה לי שאני צריך לשאוב את המיכל והתקשרה למוסך שלהם או משהו כזה, אבל הם אמרו שאם אני ממלא מיכל מלא לא תיהיה בעיה. זה מה שעשיתי, וגם נסעתי איזה 40 ק"מ, לא היית שום בעיה. אבל זה עדיין די מדאיג אותי, מה אתם אומרים? אמורה להיות בעיה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...