אהלן,
מקווה שתוכלו לעזור לי.
יש לי אימפרזה 2007 ומילאתי בטעות קצת פחות מ5 ליטר סולר במיכל.
הבחורה שהייתה בתחנה אמרה לי שאני צריך לשאוב את המיכל והתקשרה למוסך שלהם או משהו כזה, אבל הם אמרו שאם אני ממלא מיכל מלא לא תיהיה בעיה.
זה מה שעשיתי, וגם נסעתי איזה 40 ק"מ, לא היית שום בעיה.
אבל זה עדיין די מדאיג אותי, מה אתם אומרים? אמורה להיות בעיה?
תודה