Jump to content

sniff1es

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sniff1es

  1. תודה רבה על הפוסט, אעשה זאת בהחלט. בינתיים אצלי כמות קטנה של סדקים אבל בדיוק באמצע המסך, מפריע בעיקר מבחינת אסטטית 😆.
  2. תודה פבל 😎
  3. נא לשנות את השם שלי ל-sniff1es תודה
  4. היי חברים, לפני מספר ימים גם הבחנתי באותה בעיה במסך לאחר 4.5 שנים. יש מקום מומלץ בחיפה להחליף את מסך בעלות סבירה? האם ידוע משהו על תביעה יציגות?
×
×
  • תוכן חדש...