Jump to content

emad

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי emad

  1. שלום, רוצה להוסיף מערכת גז לרכב שלי קיה סיד 2010 . אשמח לקבל המלצות וחוות דעת עבור התאמת מערכת זו לקיה. וגם המלצות על מתקין מוסמך. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...