Jump to content

emad

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של emad

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, רוצה להוסיף מערכת גז לרכב שלי קיה סיד 2010 . אשמח לקבל המלצות וחוות דעת עבור התאמת מערכת זו לקיה. וגם המלצות על מתקין מוסמך. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...