היי, שבוע שעבר קניתי רכב מיד שנייה.
רנו מגאן 2008, אפור כהה, 86,000 ק"מ.
הרכב נראה ממש יפה ושמור, צבא אפור שחור כזה, יש עליו שריטות פה ושם, באיזה חלק קטן בגג יש חספוס מכוער כזה שנראה מלשלשת ישנה שלא ניקו אותה..
חיפשתי פה הרבה בפורום כבר זמן מה, אבל עדיין לא הסתדרתי.
1. יש כאלה שאומרים שלא מומלץ לעשות פוליש לבד.. מה הסיפור? זה יעלים את השריטות? הן לא כאלה עמוקות. האם טוש להעלמת שריטות חרטא?
2. אני רוצה לעשות ווקס לרכב אחרי הפוליש אבל ווקס ממש ממש מבריק, כזה של אולמות תצוגה. האם ווקס לרכב שחור מטאלי ייראה טוב על הרכב שלי שהוא בצבע אפור כהה מטאלי??
תקציב.. כמה שיעלה. מצידי להשקיע ממש הרבה לווקס שבאמת יעשה את הרכב להכי מבריק שיש.
3. לא מעוניין ללכת לפחח.
4. לגבי הכתם של הלשלשת.. מה יעזןר? זה לא כזה בולט ד.א