Jump to content

avritim

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avritim

  1. יש לי קיה קרניבל ישנה השלט פועל , כלומר נדלקת נורה אדומה בלחיצה . כמובן שדרך מפתח דלת הנהג או כפתור פנימי הנעילה עובדת. המוח מתקתק כל הזמן - אז ניתקתי אותו. 1 - מה פשר התקתוק במוח? 2 - מהבנה בסיסית צריך לרכוש יח' מוח חדשה , יש מוצר נורמלי ולא באליאקספרס? אגב המערכת הותקנה אצל היבואן בפויינטר תודה
  2. הי , מחפש מערכת מקורית של קיה ריו 2014-17. תודה
×
×
  • תוכן חדש...