יש לי קיה קרניבל ישנה
השלט פועל , כלומר נדלקת נורה אדומה בלחיצה .
כמובן שדרך מפתח דלת הנהג או כפתור פנימי הנעילה עובדת.
המוח מתקתק כל הזמן - אז ניתקתי אותו.
1 - מה פשר התקתוק במוח?
2 - מהבנה בסיסית צריך לרכוש יח' מוח חדשה , יש מוצר נורמלי ולא באליאקספרס?
אגב המערכת הותקנה אצל היבואן בפויינטר
תודה