Jump to content

Shlomi Amrani

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shlomi Amrani

  1. אוטומטיק האם יש אפשרות שדרוג תוכנה / ציפ ?
  2. אין צורך לצטט הודעה אם אתה מגיב מיד מתחתיה. תודה!!
  3. קצת בילבלו אותי אני רוצה להזמין מצתי אירידיום של דנסו יש 2 סוגים לפי האתר הזה http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=3+%2800-09%29&filename=4w-59.txt&action=search איזה אני צריך למאזדה ספיריט 2009 צורה ישנה- IT20 או ITV16 ?
  4. אחלה תודה. שאלה אחרונה .. הngk נחשב ליותר טוב משל הdenso?
  5. יש שם 3 דגמים של מנוע 2000 ואני לא יודע לזהות את שלי
  6. ואם אני מעוניין במצתים של דנסו איזה דגם אני צריך?
  7. הי איזה מצתים מומלץ להתקין במאזדה 3 ספיריט 2009 - צורה ישנה ?
  8. יש תוכנה למאזדה 3 2009 מנוע 2000 ?
  9. איך קוראים לספריי שהזכרת ? יש לך המלצה על אחד שכזה? תודה
  10. הי רציתי לדעת אם ניתן לשפר באופן מכני את הרכב הזה לכדי ביצועי כח יותר טובים. הרכב מאזדה 3 מנוע 2000 שנת 2009 צורה ישנה תודה לעוזרים.
  11. לא יכול למנוע רעשים ובלאי?
  12. היי האם מומלץ? מאזדה 3 2000 סמ״ק
  13. http://www.amazon.com/Double-Supercharger-Turbine-charger-Intake/dp/B00DQGW2S8
  14. אפשר המלצה על המוצר הזה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...