שלום לכולם יש לי כמה שאלות אולי מעיקות, אבל לא מצאתי את התשובות שרציתי בנוגע לטיפול עצמאי במיצובישי לנסר 2008 1.6(הדגם עם הפנסי ערפל למטה מאחורה)
עשיתי בעבר אחד הייתי שמח ללמוד קצת יותר לפעם הזאת
השאלות שלי הם:
1.שמן מוממלץ ולא יקר לרכב ?
2. האם להשתמש בפלאשינג ?
3.שווה להחליף פלגים אחרי 20,000?
4. יש לי נזילה קטנה בראש מנוע שווה להחליף את האטם לבד?
ואם יש טיפים טובים על הדרך אשמח ללמוד
תודה מראש לכל העוזרים