Jump to content

yaa61

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של yaa61

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום יש לי מיצובישי לנסר שנת 2008 דגם כמו ב7 עם הפנסי ערפל למטה אני מחפש מוסך טוב לעשות בדיקה לפני טסט באזור בני ברק אני לא מעוניין במוסך מורשה כי אני בטוח שאני ישלם על בדיקה יותר מתיקון במידה ואני יצטרך המלצות ?
  2. יש מקום באזור רמת גן בני ברק שמוכר בוקים ?
  3. טעות הגיב פעמיים בגלל הפלאפון
  4. אוקי לא נראה שיהיה לי צורך בrtv הנזילה לא עד כדי כך חמורה האמת שגלון שלהם מצאתי ב130 שקל מחיר הוגן לערכתך ?
  5. אני מדבר על המכסה שסתומים סליחה יש עוד שמות של שמנים טובים מה עם ליקווי מולי ? כי אני קופץ לחנות חלפים ליד הבית ואני לא יודע מה יש ומה אין לו
  6. שלום לכולם יש לי כמה שאלות אולי מעיקות, אבל לא מצאתי את התשובות שרציתי בנוגע לטיפול עצמאי במיצובישי לנסר 2008 1.6(הדגם עם הפנסי ערפל למטה מאחורה) עשיתי בעבר אחד הייתי שמח ללמוד קצת יותר לפעם הזאת השאלות שלי הם: 1.שמן מוממלץ ולא יקר לרכב ? 2. האם להשתמש בפלאשינג ? 3.שווה להחליף פלגים אחרי 20,000? 4. יש לי נזילה קטנה בראש מנוע שווה להחליף את האטם לבד? ואם יש טיפים טובים על הדרך אשמח ללמוד תודה מראש לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...